Koncentracija će imati učinak na tržištu prodane naklade i tržištu oglašavanja u općeinformativnim dnevnicima, procjenjuje Agencija, no s obzirom da JOJ Media House dosada nije imao aktivnosti na području Hrvatske, koncentracija neće dovesti do promjene u strukturi spomenutih mjerodavnih tržišta.
Naime, zajednički tržišni udjeli Novog lista, Glasa Istre novine i izdavača Zadarskog lista RTD, na tržištu prodane naklade u 2014. godini iznosio je između 10 i 15 posto, a na tržištu oglašavanja između 15 i 20 posto.
Prema podacima iz godišnjeg istraživanja tržišta tiskanih medija koje AZTN redovito provodi, najznačajnije udjele na tim tržištima imaju izdanja Styria Grupe – 24sata i Večernji list. Ta izdanja ostvaruju između 55 i 60 posto udjela na tržištu prodane naknade i između 40 i 45 posto tržištu oglašavanja. Slijede izdanja EPH – Jutarnji list i Slobodna Dalmacija koja na tržištu prodane naklade ostvaruju tržišni udjel između 25 i 30 posto te između 30 i 35 posto na tržištu oglašavanja.
Na objavljeni javni poziv za podnošenje mišljenja i primjedbi na koncentraciju AZTN nije zaprimio nikakve reakcije tržišta.
Budući da opisana transakcija neće imati negativne učinke na tržišno natjecanje na tržištu općeinformativnih dnevnika, AZTN je koncentraciju ocijenio dopuštenom.
Izvor: AZTN