CME je 2015. zaključio s neto gubitkom od 114,9 milijuna dolara. Neto prihodi smanjeni su 11 posto, na 605,8 milijuna dolara.
Kompanija je izvijestila i da je sklopila ugovor o novom kreditu u iznosu 469 milijuna eura (520 milijuna dolara) za koji će jamčiti njezin najveći dioničar Time Warner a upotrijebit će ga za refinanciranje postojećih kreditnih obveza. Ujedno su za godinu dana produljili rok dospijeća već odobrenog kredita od 251 milijun eura.
U poslovnom izvješću napominju da su zahvaljujući rastu tržišta televizijskog oglašavanja povećali operativnu dobit prije deprecijacije i amortizacije (OIBDA) za 28,7 posto, na 122,8 milijuna dolara. Procjenjuju da su tržišta televizijskog oglašavanja u šest zemalja srednje i istočne Europe u kojima posluju porasla šest posto.
Pritom je najsnažniji rast ukupnog tržišta tv-oglašavanja u 2015. zabilježen u Slovačkoj, za 16 posto. Hrvatsko je tržište u 2015. po procjenama CME poraslo četiri posto, istim tempom kao i u godini ranije. Istu stopu rasta ukupnog tržišta tv-oglašavanja zabilježila je prošle godine i Češka. Pad tržišta zabilježen je u 2015. samo u Bugarskoj, i to za tri posto.
U četvrtom je prošlogodišnjem tromjesečju CME zabilježio neto gubitak od 11,4 milijuna dolara. U istom razdoblju godine ranije bilježili su neto gubitak od 74,9 milijuna dolara. Neto prihodi smanjeni su 9,5 posto, na 195,6 milijuna dolara. OIBDA je uvećana dva posto, na 56,2 milijuna dolara.
Kompanija je proteklih godina provodila program restrukturiranja, smanjivala troškove i prodala dio poslovanja, te dobila novčanu injekciju i sklopila financijske ugovore s glavnim dioničarem Time Warnerom, napominje Reuters.
Izvor: Hina