-Malo je zemalja sa ovoliko medija, a teško je zamisliti da postoji zemlja sa manje novca po medijskoj jedinici, naglasio je Bogosavljević, koji je dodao da je televizija i dalje glavni izvor informacija, dok u Srbiji i Grčkoj ljudi imaju poverenje i u društvene mreže.
On je rekao da je medijsko tržište u Srbiji vrijedi oko 400 milijuna eura, a da oko 100 milijuna odlazi na javne servise, te da je malo onih koji su na dobitku, ali je veliki broj gubitaša i medija koji posluju na nuli. Bogosavljević je istaknuo da prihodi od oglašavanja rastu, ali da ostali prihodi, poput donacija i prodaje, stagniraju, dok su prihodi porasli za 6,3 posto, a rashodi 14,2 posto.
šef Irex u Srbiji Evan Tracz kazao je novinarima prije skupa da je važno da se ojača medijski sustav, da nezavisni mediji moraju promijeniti svoju biznis strategiju te da je puno ekonomskih i političkih izazova pred medijima, a oni se moraju prilagoditi novim okolnostima kao što je digitalizacije.
Predsjednica Irex Kristin M. Lord rekla je novinarima na skupu da je cilj pomoći medijima u Srbiji kako bi bili transparentniji i tržišno orijentirani. -Medijsko tržište treba biti transparentnije jer će to pomoći da se u medijima čuju različite strane i da se prave objektivne vijesti. Postoji svijest o tome kako pritisci na medije dolaze i sa političke i sa ekonomske strane, a da je istovremeno, prema mjerenjima slobode medija, evidentan pad Srbije.
Izvor: FoNet