Iz medija

"Seksizam jedan od dominantnih problema s kojim se susrećemo u javnom diskursu”

14.05.2023.
Link na članak

Trgovački centar Westgate izazvao je burne reakcije svojom kampanjom koju je prije nekoliko tjedana lansirao u javnost, a za koju se većina složila da je čisti primjer seksizma i promocije rodnih stereotipa. Reakcija na tu reklamu stigla je od Nevene Crljenko, direktorice za regulatorna pitanja multinacionalne kompanije Philip Morris International, koja je revoltirana viđenim, financirala postavljanje billboarda na Mostu slobode u Zagrebu s porukom: "Sve glase na moje ime", referirajući se na sadržaj plakata da žene dođu u Westgate sa suprugovom karticom. Na istom billboardu Crljenko nadalje poručuje: “Peglam ih svugdje u svijetu, al’ ne i u Westgateu”. Više o svojoj reakciji govorila je u Točki na tjedan.

“Kao i brojne druge građanke i građane iživcirala me ta reklama odnosno ta kampanja. Vidila sam reakcija u nekoliko tekstova na tu temu i rasprava na društvenim, ali mislim da je čitava situacija nedovoljno problematizirana. Vidila sam i reakciju spomenutog trgovinskog centra koje je odbacilo optužbe i samo nastavilo po istom dalje”, rekla je.

Dodaje da je zbog toga odlučila naporaviti korak dalje odnosno krenuti “prstom u oko”.

“To sam napravila jer mogu”
“Stavljajući jedan bilboard na jako prometno mjesto, znajući da će ga moći vidjeti veliki broj ljudi i nadajući se reakciji koja nije izostala. Rekla bih samo da nije bitno tko sam ja, šta sam ja i odakle sam ja. Tu je mogla biti slika prodavačice iz Varteksa zbog koje kupujem odjela u Zagrebu, a ne u New Yorku ili švicarskoj gdje živim, jedne srednješkolke ili djevojke koja je završila fakultet i zaposlila se prvi put. Ja sam to napravila jer mogu”, rekla je Crljenko.

 

Više možete pročitati i pogledati na n1info.hr.