Iz medija

Sada je i službeno: HTV je potpuno potonuo, RTL i Nova TV su gledaniji

16.05.2017.
Link na članak

NOVA TV i RTL Televizija gledanije su od HTV-a i to u sve tri ciljane skupine, pokazalo je istraživanje Agencije za elektroničke medije u suradnji s AGB Nielsenom za gledanost televizijskim programa u travnju ove godine.

Naime, u kategoriji populacije starije od 4 godine koja živi u kućanstvu s ispravnim TV prijemnikom najgledanija je Nova TV s 23,57 posto SHR-a, iza njih je RTL s 15,83 posto SHR-a, dok je prvi program HTV-a treći s tek 14,3 posto SHR-a.

SHR odnosno share označava prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju.

 U marketinški najzanimljivijoj kategoriji gledatelja od 18 do 49 godina Nova TV ima SHR od 20,2 posto, RTL je na 17,8 posto, a prvi program HTV-a je treći sa svega 8,76 posto. Kada se gleda dobna skupina od 18 do 54 godine raspored je gotovo isti. Nova TV prva je s 21 posto, drugi je RTL s 17,6 posto dok prvi program HTV-a ima 10,1 posto.

Još prošle godine bili su drugi

Što se tiče gledanosti od 19 do 23 sata, tada je vidljiva još veća razlika između Nove TV i RTL-a u odnosu na javnu televiziju.
Prva tri mjesta najgledanijih emisija u travnju zauzela je Nova TV s turskom sapunicom, Dnevnikom Nova TV, a treći po gledanosti je show Tvoje lice zvuči poznato. Pet HTV-ovih emisija našlo se u prvih deset i to od 6-tog do 10-tog mjesta i to: Plodovi zemlje, Nedjeljom u dva, prijenos utakmice Lige prvaka, Dnevnik u podne te dokumentarna emisija More.

HRT već duže vrijeme trpi kritike zbog nekvalitetnog programa, a tu su i česti gafovi televizije koju svi plaćamo. Konstantni pad gledanosti moguće je i posljedica gotovo pa neskrivenog ideološkog svrstavanja HRT-a u posljednjih godinu i pol dana.

U istom razdoblju prošle godine HTV je bio na drugom mjestu u kategoriji gledatelja starijih od četiri godine. Naime prva je bila Nova TV s 24,2 posto, drugi je bio prvi program HTV-a s 15,4 posto te treći RTL s 14,4 posto.