Aktualno > Vijesti

Rezanje troškova: BBC spaja radio i TV odjele

17.02.2016.

I prije reorganizacije koja će, očekuje se, smanjiti troškove za 700 milijuna dolara, BBC javlja da će spojiti svoje radio i TV odjele u pokušaju da zadovolji smjernice svog menadžmenta. Iako će oni, prema najavama, biti spojeni i prestati postojati samostalno, njihov program će, tvrde u BBC-u, ostati isti.

Taj će korak obznaniti glavni direktor BBC-ja Tony Hall u govoru u ožujku, koji će sadržavati i planove za "rezanje postojećih korporacijskih kanala, reorganiziranje u odjele po sadržaju i publici“, piše Telegraph.

Velik broj menadžerskih poslova naći će se na panju jer britanski raio-televizijski div traži smanjenje više od 1000 vodećih pozicija u svojim aktivnostima diljem svijeta, tvrdi Guardian. U opasnosti su i poslovi vezani uz marketing i komunikacije, a na popisu za konsolidaciju su i ekipe tehničara i inženjera.

Za BBC ti rezovi predstavljaju pokušaj da se sreže administracija koja je akumulirana godinama jer je BBC imao sjajne prihode od poreza i TV licenci, rekao je Rick Edmonds, Poynetrov medijski analitičar. 

"To je uglavnom zbog toga da se riješe starog menadžmenta i ljudi na izvršnim poslovima“, kaže Edmonds. "Nije jasno kako će se to odraziti na zaposlene na TV, radiju i digitalnim novinarskim poslovima.“

Rezanja su uslijedila nakon najave britanske konzervativne vlade da će smanjiti financiranje BBC-ja.

Premda je menadžerska struktura u odjelima radija i televizije u opasnosti, BBC je „predan tome da zadrži televizijske i radijske kanale“, piše Telegraph.

Konstrukcija BBC-ja za smanjenje troškova spada u širi model konsolidacije medija kakav je viđen u SAD-u. Kako su se izvori prihoda osušili, organizacije se bore i traže nove mogućnosti režući gdje mogu.

Edmonds ipak poziva na oprez pri nalaženju previše sličnosti između stroge strategije BBC-ja i strategije koju provode novine u SAD-u. BBC-jeva subvencija i veze s britanskom vladom odolijevaju jednostavnoj usporedbi s američkim elektroničkim medijima.

"Dok su oni gigantski proizvođači vijesti, teško se mogu usporediti s drugim medijskim kompanijama," smatra Edmonds.

Pripremila: Vesna Arsovski

Izvor: Poynter

I prije reorganizacije koja će, očekuje se, smanjiti troškove za 700 milijuna dolara, BBC javlja da će spojiti svoje radio i TV odjele u pokušaju da zadovolji smjernice svog menadžmenta. Iako će oni, prema najavama, biti spojeni i prestati postojati samostalno, njihov program će, tvrde u BBC-u, ostati isti.

Taj će korak obznaniti glavni direktor BBC-ja Tony Hall u govoru u ožujku, koji će sadržavati i planove za "rezanje postojećih korporacijskih kanala, reorganiziranje u odjele po sadržaju i publici“, piše Telegraph.

Velik broj menadžerskih poslova naći će se na panju jer britanski raio-televizijski div traži smanjenje više od 1000 vodećih pozicija u svojim aktivnostima diljem svijeta, tvrdi Guardian. U opasnosti su i poslovi vezani uz marketing i komunikacije, a na popisu za konsolidaciju su i ekipe tehničara i inženjera.

Za BBC ti rezovi predstavljaju pokušaj da se sreže administracija koja je akumulirana godinama jer je BBC imao sjajne prihode od poreza i TV licenci, rekao je Rick Edmonds, Poynetrov medijski analitičar. 

"To je uglavnom zbog toga da se riješe starog menadžmenta i ljudi na izvršnim poslovima“, kaže Edmonds. "Nije jasno kako će se to odraziti na zaposlene na TV, radiju i digitalnim novinarskim poslovima.“

Rezanja su uslijedila nakon najave britanske konzervativne vlade da će smanjiti financiranje BBC-ja.

Premda je menadžerska struktura u odjelima radija i televizije u opasnosti, BBC je „predan tome da zadrži televizijske i radijske kanale“, piše Telegraph.

Konstrukcija BBC-ja za smanjenje troškova spada u širi model konsolidacije medija kakav je viđen u SAD-u. Kako su se izvori prihoda osušili, organizacije se bore i traže nove mogućnosti režući gdje mogu.

Edmonds ipak poziva na oprez pri nalaženju previše sličnosti između stroge strategije BBC-ja i strategije koju provode novine u SAD-u. BBC-jeva subvencija i veze s britanskom vladom odolijevaju jednostavnoj usporedbi s američkim elektroničkim medijima.

"Dok su oni gigantski proizvođači vijesti, teško se mogu usporediti s drugim medijskim kompanijama," smatra Edmonds.

Pripremila: Vesna Arsovski

Izvor: Poynter