Mediji su se našli u neobičnoj situaciji. Nikad nisu imali više posla, a nikad manje novaca. Iako nije izgledno da će se šest izgubljenih mjeseci u kojima je tržište stalo do kraja godine moći nadoknaditi, na virtualnom Marketing Meet Upu gdje su se uz domaćina Iliju Brajkovića okupili predstavnici medija i agencija ni traga gorčini i pesimizmu. Oglašivači su zastali da promisle kako se najbolje prilagoditi situaciji, ali prihodi medija ionako ne bi smjeli ovisiti isključivo o njima.
Kako domaći mediji preživljavaju korona-krizu
17.04.2020.
Link na članak
Ipak, Mario Lovrić iz Studija Nexus upozorio je oglašivače kako sada nikako nije trenutak da zabiju glavu u pijesak kao nojevi.- Zdravstvena kriza prijeti da se pretvori u ekonomsku krizu, a tada, znamo, ljudi se preobrate na povoljnije proizvode i veliki brendovi mogli bi patiti - kazao je Lovrić.
Direktor 24 sata Boris Trupčević složio se ustvrdivši da je pravo vrijeme za brending. - Bitno je da svaki brend kaže da je tu za nas. Može zahvaliti radnicima, upozoriti kupce na nova pravila ponašanja, ali ključna poruka za sve je 'nismo vas napustili'. Brend koji nije prisutan, ne postoji. U nevolji se znaju pravi prijatelji. Kupci će jako dobro zapamtiti tko je bio tu za njih, a tko nije. Tko sada izgradi odnos je profitirao. To čak vrijedi i za industrije koje su otišle jako dolje.
Oglašivački prostor ne prodaje se kao prije izbijanja krize, ali mediji također svojim klijentima mogu puno pomoći da se brže snađu. - Oglašivači ni sami nisu sigurno što oglasiti, kako komunicirati, kome se obratiti. Dajemo im gotova rješenja, dajemo im svoj prirodan content i stavimo ga u svoju priču. Rezultati su bolji nego ikada - rekla je Kristina Mislov iz Journala.
Više možete pogledati i pročitati na lider.media.