Aktualno > Vijesti

Izbori nezanimljivi televizijskim gledateljima

14.12.2015.

Mjesečna analiza koju Vijeće za elektroničke medije provodi u suradnji s AGB Nielsen, agencijom specijaliziranom za istraživanje gledanosti televizije, pokazuje kako se u studenom Nova TV najviše gledala među ukupnom populacijom starijom od 4 godine, kao i u dodatnim ciljanim skupinama i to u kategorijama cijeli dan i kategoriji večernjeg programa od 19 do 23 sata.

 

Iza Nove TV slijedi RTL Televizija i Prvi program HTV-a koji je na trećem mjestu, Drugi program HTV-a je na četvrtom, dok je gledanje ostalih TV kanala oko pet posto i manje. Najgledanije u studenom bile su sportske emisije. Tako je 22. studenog više od polovice populacije starije od 4 godine na HTV-ovom Prvom programu gledalo Sport nakon Dnevnika u podne. Na drugom je mjestu Dnevnik u podne koji je istog dana javljao o snježnom nevremenu u Ličko – senjskoj županiji te nestanku struje i prekidu telekomunikacijskih veza u dijelovima Like. Treće mjesto drži RTL s prijenosom boksačkog meča 28. studenog za kojim slijede Plodovi zemlje na HTV1 i zatim Dnevnik Nove TV od 15. studenog, dan nakon napada u Parizu. Među ciljanom skupinom u dobi od 18 do 49 godina najgledanija je emisija u studenom bio prijenos boks meča na RTL-u s 48 posto sharea na RTL Televiziji. Slijedi show Tvoje lice zvuči poznato na Novoj TV, a Dnevnik Nove TV od 15. studenog na trećem je mjestu, a to je ujedno i jedina informativna emisija na ovoj Top 10 listi, pored izlaznih anketa parlamentarnih izbora na Novoj TV 8. studenog. Rezultati ciljane skupine od 18 do 54 godine jedva se išta razlikuju, s dodatkom izvanrednih vijesti na Novoj TV 14. studenog. Tijekom studenog Dnevnik u podne bio je jedina HTV-ova informativna emisija među top 10 gdje inače prevladava sportski i zabavni sadržaj. Među najgledanijim informativnim emisijama pojavljuje se središnja informativna emisija RTL televizije, kao i središnja informativna emisija Dnevnik Nove TV koja je i među top tri emisije za sve tri populacijske skupine. Program praćenja izbora nije se na listama top emisija u studenom niti pojavio, s izuzetkom izlaznih anketa Nove TV koje su ipak na listi rangirane značajno ispod reality showa Farma ili Big Brother. 

 

Autor: Melisa Skender

 

Mjesečna analiza koju Vijeće za elektroničke medije provodi u suradnji s AGB Nielsen, agencijom specijaliziranom za istraživanje gledanosti televizije, pokazuje kako se u studenom Nova TV najviše gledala među ukupnom populacijom starijom od 4 godine, kao i u dodatnim ciljanim skupinama i to u kategorijama cijeli dan i kategoriji večernjeg programa od 19 do 23 sata.

 

Iza Nove TV slijedi RTL Televizija i Prvi program HTV-a koji je na trećem mjestu, Drugi program HTV-a je na četvrtom, dok je gledanje ostalih TV kanala oko pet posto i manje. Najgledanije u studenom bile su sportske emisije. Tako je 22. studenog više od polovice populacije starije od 4 godine na HTV-ovom Prvom programu gledalo Sport nakon Dnevnika u podne. Na drugom je mjestu Dnevnik u podne koji je istog dana javljao o snježnom nevremenu u Ličko – senjskoj županiji te nestanku struje i prekidu telekomunikacijskih veza u dijelovima Like. Treće mjesto drži RTL s prijenosom boksačkog meča 28. studenog za kojim slijede Plodovi zemlje na HTV1 i zatim Dnevnik Nove TV od 15. studenog, dan nakon napada u Parizu. Među ciljanom skupinom u dobi od 18 do 49 godina najgledanija je emisija u studenom bio prijenos boks meča na RTL-u s 48 posto sharea na RTL Televiziji. Slijedi show Tvoje lice zvuči poznato na Novoj TV, a Dnevnik Nove TV od 15. studenog na trećem je mjestu, a to je ujedno i jedina informativna emisija na ovoj Top 10 listi, pored izlaznih anketa parlamentarnih izbora na Novoj TV 8. studenog. Rezultati ciljane skupine od 18 do 54 godine jedva se išta razlikuju, s dodatkom izvanrednih vijesti na Novoj TV 14. studenog. Tijekom studenog Dnevnik u podne bio je jedina HTV-ova informativna emisija među top 10 gdje inače prevladava sportski i zabavni sadržaj. Među najgledanijim informativnim emisijama pojavljuje se središnja informativna emisija RTL televizije, kao i središnja informativna emisija Dnevnik Nove TV koja je i među top tri emisije za sve tri populacijske skupine. Program praćenja izbora nije se na listama top emisija u studenom niti pojavio, s izuzetkom izlaznih anketa Nove TV koje su ipak na listi rangirane značajno ispod reality showa Farma ili Big Brother. 

 

Autor: Melisa Skender