Hrvoje Šimičević: »Novinarski i marketinški posao inherentno su suprotstavljeni«
oštro
Završeni predsjednički izbori pokazali su kako se prikriveno oglašavanje, dosad uglavnom rezervirano za promociju određenih proizvoda, odvažnije počelo koristiti i u medijskom sadržaju koji se bavi politikom. Oštro je nedavno objavio tekst o Niki Tokiću Kartelu i njegovom prezentiranju plaćenog sponzoriranog sadržaja kao novinarskog, dok je Večernji list potkraj studenog prošle godine izazvao reakcije Gonga i Novinarskog vijeća časti Hrvatskog novinarskog društva (HND) zbog intervjua s Draganom Primorcem, koji je potpisala voditeljica njihova native-odjela. Tom prilikom razgovarali smo s Hrvojem Šimičevićem, predsjednikom Novinarskog vijeća časti, koji ističe da je »neodgovorno kamufliranje oglasa u novinarstvu loše za struku, javnost i za demokraciju«.
17.01.2025.