Facebook, najveća društvena mreža i marketinška kompanija na svijetu obećala je investirati 100 milijuna dolara u novinarsku industriju u eri kada pandemija koronavirusa znači da su točne informacije dragocjenije nego ikad. 25 milijuna tako ide u financiranje lokalnih vijesti putem Facebook Journalism Projecta, dok preostalih 75 milijuna ide u 'dodatni novac potrošen na marketing' koji će se usmjeriti prema brojnim novinskim agencijama.
Investicija od 100 milijuna dolara: Facebook je odlučio pomoći medijima ulaganjem u lokalno novinarstvo
30.03.2020.
Link na članak
Izdavači će, naime, zadobiti vrlo teški financijski udarac zbog smanjene investicije u marketing, odnosno zbog reklama koje mnogi izdavači koriste za financiranje poslovanja. Istraživačka kompanija eMarketer smanjila je projekciju rasta globalnih medija za 3 posto, dok Reuters naglašava da bi virus američkoj reklamnoj industriji mogao odnijeti nekoliko milijardi dolara.
Cijeli tekst možete pročitati na tportal.hr.