Aktualno > Regija i svijet

Expertalia: inovativni medijski alat za raznovrsnost izvora

01.02.2017.

Belgijsko udruženje novinara (AJP) objavilo je platformu Expertalia, online sustav koji novinarima osigurava kontakt s više od 300 stručnjaka iz raznih područja.

Svrha projekta je postići ravnomjernost i raznovrsnost stručnjaka koji su potrebni novinarima u izvještavanju i pisanju, kažu iz AJP-a. Novinarima je na raspolaganju besplatan imenik od gotovo 300 stručnjaka koji su specijalizirani za područja kao što su pravo, znanost, ekonomija, religija i ostalo. Za pristup imeniku dovoljno je registrirati se na web stranici projekta.

Expertalia je dio inicijative koju provodi AJP u cilju postizanja raznolikosti medija - ona je konkretan odgovor na loše periodične rezultate istraživanja o pomanjkanju ravnomjernosti i raznovrsnosti u medijima.

Prema analizama sadržaja, u francuskim i belgijskim medijima samo 20 posto intervjuiranih sručnjaka na televijiziji su žene, dok je taj postotak u tiskanim medijima još manji. Expertalia ima partnera u Diversity cell sa javne francuske televizije (RTBF) na kojoj se govori francuski i koji taj alat promovira kod svojih novinara, te za njih organizira i treninge.

Izvor: EFJ

Belgijsko udruženje novinara (AJP) objavilo je platformu Expertalia, online sustav koji novinarima osigurava kontakt s više od 300 stručnjaka iz raznih područja.

Svrha projekta je postići ravnomjernost i raznovrsnost stručnjaka koji su potrebni novinarima u izvještavanju i pisanju, kažu iz AJP-a. Novinarima je na raspolaganju besplatan imenik od gotovo 300 stručnjaka koji su specijalizirani za područja kao što su pravo, znanost, ekonomija, religija i ostalo. Za pristup imeniku dovoljno je registrirati se na web stranici projekta.

Expertalia je dio inicijative koju provodi AJP u cilju postizanja raznolikosti medija - ona je konkretan odgovor na loše periodične rezultate istraživanja o pomanjkanju ravnomjernosti i raznovrsnosti u medijima.

Prema analizama sadržaja, u francuskim i belgijskim medijima samo 20 posto intervjuiranih sručnjaka na televijiziji su žene, dok je taj postotak u tiskanim medijima još manji. Expertalia ima partnera u Diversity cell sa javne francuske televizije (RTBF) na kojoj se govori francuski i koji taj alat promovira kod svojih novinara, te za njih organizira i treninge.

Izvor: EFJ