Dobitnici glavne nagrade Grand prix za najbolju reportažu tiskanog medija su Christine Hinkofer i Beate Winterer iz njemačkog Münchner Merkura, koje su prošle godine sudjelovale na studijskom putovanju kroz Slavoniju, a čiji su rezultat čak tri reportaže o Slavoniji koja je njemačkim čitateljima u prvom nastavku prikazana kao „najljepša hrvatska tajna". Serijal se nastavio s reportažom pod nazivom „Slawonien und die Glücksformel“ (Slavonija i recept sreće), koja je izašla u travnju 2017. te reportažom „Kroatien für Entdecker“ (Hrvatska za istraživače), objavljenom u listopadu 2017. godine.
Grand prix za najbolju reportažu elektroničkog medija odlazi u Sloveniju. Mojca Mavec i Jan Vasiljević s nacionalne slovenske televizije RTV SLO osvojili su nagradu za serijal od pet priloga o Hrvatskoj koji su prikazani u emisiji „Dobro jutro“, a koji su prikazivali destinacije Vukovar-Vinkovci-Ilok-Županija te Bjelovarsko-bilogorsku, Međimursku, Krapinsko-zagorsku i Karlovačku županiju.
Dobitnica nagrade za najbolju blog objavu je Nina Ragusa iz Velike Britanije, koja je u lipnju 2017. posjetila Hrvatsku. Rezultat putovanja je objava detaljnog sedmodnevnog vodiča kroz Hrvatsku koji pokriva područja od Pule i Plitvičkih jezera do Splita, Omiša i Makarske. Osim vodiča objavila je i članak koji se fokusirao na prijedloge za avanturiste u Splitu i Omišu. Svoje je putovanje popratila i kvalitetnim fotografijama koje su bile popraćene vrlo pozitivnim reakcijama njezinih pratitelja. Nina je nagradu osvojila za blog pod nazivom Architecture to Adventure, odnosno za objavu „An Epic One-Week Road Trip Croatia Itinerary“.
„Hrvatska je danas pozicionirana kao vrlo atraktivna turistička destinacija u kojoj svatko može pronaći sadržaj za sebe. Naš cilj je zadržati poziciju tražene i popularne destinacije, a u tome nam pomažu kvalitetne, stručne i objektivne objave i recenzije inozemnih novinara i blogera. Ovim nagradama želimo odati priznanje njihovom radu te naglasiti važnost medijskih objava koje za mnoge predstavljaju značajan izvor informacija pri odbiru svojih odredišnih destinacija. Ciljano smo ove godine odabrali Osijek i Slavoniju jer želimo poseban naglasak dati promociji hrvatske kontinentalne turističke ponude koja ima veliki potencijal u realizaciji cjelogodišnjeg turizma“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Izvor: Hrvatska turistička zajednica