Iz AEM-a ističu također da iznimnu važnost ima i poticanje odgovornog ponašanja i međusobnog povezivanja, te stalna komunikacija s građanima i emitiranje ključnih poruka Stožera civilne zaštite o mjerama koje građani trebaju poduzeti da bi zaštitili sebe i druge, te doprinijeli efikasnijoj zaštiti i u konačnici zaustavljanju širenja epidemije koronavirusa.
-Razumijevajući da je trenutno i sama produkcija programa otežana, Agencija za elektroničke medije na jedno je mjesto okupila radijske spotove s važnim porukama i savjetima za ponašanje u vrijeme epidemije, a koje lokalni i regionalni nakladnici radija mogu preuzeti s priloženih poveznica. U ovo krizno vrijeme važno je stalno ponavljati ključne poruke i upozoravati da smo svi odgovorni za uspješnu borbu protiv širenja epidemije koronavirusa, navode iz Agenecije te posebno se zahvaljuju Yammat FM-u i All market mediji koji su nesebično ustupili ili posebno za ovu prigodu producirali namjenske spotove i stavili ih na raspolaganje i korištenje svim lokalnim i regionalnim nakladnicima.
-Uskoro ćemo i za lokalne televizije omogućiti preuzimanje spotova koje pripremaju RTL, HRT i Nova TV. Pozivamo nakladnike radija da uvrste ove spotove u svoj program, te da ih emitiraju shodno nahođenju i programskoj shemi ili da produciraju svoje s istim ključnim porukama, ističu u priopćenju iz AEM-a.
Izvor: aem.hr.