Iz medija

Pogledajte popis: Od kada vodi Prisavlje, u nemilosti HNIP-ovca našlo se 73 ljudi

Popis smijenjenih ljudi na Hrvatskoj radio televiziji od dolaska Siniše Kovačića na čelo Prisavlja ovih je dana prešla brojku 70! Prema evidenciji Indexa od dana imenovanja v.d. Uprave HRT-a, točno 73 osobe više ne rade na svojim mjestima, odnosno ne vode emisije koje su radili prije dolaska utemeljitelja prohadezeovske paraudruge Hrvatski novinari i publicisti (HNIP) na čelo Prisavlja.

 

25.05.2016.

Nova vlast želi apsolutnu moć

Nova je vlast spremna ugroziti i socijalne i ekonomske poluge ne bi li zatrla pluralizam u društvu. To što se danas događa je zastrašujuće, kaže aktivist Davor Mišković.

23.05.2016.

Novinar Aleksandar Đorđević: Nagrada Europske unije za istraživačko novinarstvo predstavlja satisfakciju, ohrabrenje i priznanje od najznačajnijih imena srpskog novinarstva

Novinaru BIRN-a Srbija, Aleksandru Đorđevićuuručena je 17. svibnja o.g. prva nagrada Europske unije za istraživačko novinarstvo za priču „Ispumpavanje kopa i budžeta“. Nagrađena priča je o poslu ispumpavanja vode iz kopa Tamnava, u kojoj je BIRN Srbija u svom istraživanju iz siječnja 2015. godine, otkrio da je Elektroprivreda Srbije posao ispumpavanja vode iz kopa Tamnava nakon svibanjskih poplava 2014. godine dodijelila konzorciju bez iskustva te da je tako povećana cijena cijelog posla. Nakon objave teksta za koji je Đorđević dobio nagradu, uslijedio je napad premijera Vučića na redakciju BIRN-a.  

22.05.2016.

Index: Leković se posipa pepelom i demantira sam sebe; Leković: Moj komentar nije nikakvo „posipanje pepelom“ kako bi to htio Matija Babić

Vijeće za elektroničke medije izdalo je priopćenje 17. svibnja, u kojem je navedeno da tekst  Hrvoja Marjanovića “Mrtvaci uživo: katoličke nekrofilske orgije su najluđi show na HRT-u“ objavljen na internetskom portalu Index.hr 13. travnja, ne predstavlja govor mržnje, ali da “neosporno predstavlja javni izričaj koji u određenoj mjeri ismijava Katoličku crkvu i njen sustav vjerovanja”. 

20.05.2016.

Dragan Crnogorac: HRT drži Srbe u Hrvatskoj u medijskoj blokadi

HRT-ova manjinska emisija više služi da se većinski narod obavijesti što rade manjine, ogorčen je čelnik Zajedničkoga vijeća općina, Dragan Crnogorac.

20.05.2016.

Goran Gazdek o tužbi i prijetnjama: Bijedni i jalovi pokušaj da se novinarima pošalje poruka: Pazite što pišete i objavljujete

Novinara i vlasnika portala Virovitica.net, Gorana Gazdeka, opet su tužili zbog objave točne vijesti o prijavi anonimne skupine građana iz 2011. godine. Zaista bizarno, jer iako je prije pet godina Gazdek pravomoćno oslobođen tužbe za kazneno djelo klevete protiv bivšeg predsjednika virovitičke općine i ratnog Kriznog štaba, Ante Krište i saborskog zastupnika Josipa Đakića, isti ga opet tuže, ali ovaj puta za duševne boli.

 

17.05.2016.

U „OLIMPIJSKOJ GODINI“: Raspravlja se o gašenju H-altera

Desetljeće je iza portala h-alter.org, desetljeće u kojem je medijski promovirao brojne nove glasove iz akademske zajednice, civilnog društva, kao i novinarska imena među kojima i ono Hrvoja Šimičevića, novinara koji je za seriju svojih članaka o TTIP-u, objavljenih upravo na H-alteru, nedavno primio nagradu Hrvatskog novinarskog društva za izvrsnost u kategoriji Internet novinarstva.

17.05.2016.

Žestoki obračun oko Karamarka, Erdogana i logotipa Dnevnika

Povišeni tonovi, prepucavanje, neodgovaranje na pitanja i prozivanje Nove TV za nervozu, obilježili su sam kraj današnje sjednice Programskog vijeća (PV) HRT-a. Iako se činilo da će sjednica nakon rasprave o ljetnoj shemi koja je u izradi i, po svemu sudeći, zbog smanjenja proračuna za program ponudit će uglavnom reprize i prijenose s EP-a u nogometu u Francuskoj i Olimpijskih igara u Riju, proteći bez tenzija, dogodilo se da je količina decibela dosegnula granicu buke.

17.05.2016.

Krišto mora dati Radmanu 15.000 kuna zbog uvreda

Novinarka Karolina Vidović-Krišto prema nepravomoćnoj presudi mora platiti 15.000 kuna odštete bivšem ravnatelju HRT-a Goranu Radmanu jer je 22. prosinca 2012. poslala poruku na 82 e-mail adrese novinara i kreativnog osoblja HRT-a u kojoj je, među ostalim, iznijela niz uvreda prikazavši Radmana “građaninom drugog reda s upitnim mentalnim i socijalnim sposobnostima”.

15.05.2016.

Demanti šefa HND-a: 'Glavni tajnik HND-a izabran je sukladno proceduri'

Tportal u petak je objavio tekst naslovljen 'SPORAN IZBOR: Burno u Hrvatskom novinarskom društvu, pala i ustavna tužba' temeljen na izjavi Željka Valentića koji je tvrdi kako je podnio ustavnu tužbu jer mu je onemogućena žalba protiv izbora Vladimira Lulića za glavnog tajnika Hrvatskog novinarskog društva (HND). Zbog informacija objavljenih u tesktu reagirao je predsjednik HND-a Saša Leković, a njegovu reakciju prenosimo u cijelosti.

15.05.2016.