Aktualno > Vijesti

Instagram se na području popularnosti i marketinških kampanja sve više približava facebooku

26.07.2019.

Instagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, dok na instagramu žene, govore podaci o uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija "Arbona".

Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnoj razini. 

Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja facebook korisnika, i muškarci i žene su se otprilike ravnomjerno ciljali. Ženski spol je uključen u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.

Facebook na području Hrvatske ima 1,9 milijuna aktivnih korisnika. U siječnju je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 milijuna jedinstvenih korisnika. Na Instagramu je aktivno 1,1 milijun Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milijun jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na facebooku i instagramu mogla doseći promotivna objava.

Facebook korisnici u Hrvatskoj na mjesečnoj bazi u prosjeku 'lajkaju' samo jednu facebook stranicu. Što se tiče 'lajkanja' objava bilo koje vrste, jedan facebook korisnik u prosjeku 'lajka' 13 objava. Od toga žene 'lajkaju' 20 objava, dok muškarci u prosjeku 'lajkaju' deset objava.Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu. 

Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj). Na mjesečnoj bazi prosječni facebook korisnik u Hrvatskoj odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.

Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

 

Autor: Hina

 

 

Instagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, dok na instagramu žene, govore podaci o uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija "Arbona".

Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnoj razini. 

Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja facebook korisnika, i muškarci i žene su se otprilike ravnomjerno ciljali. Ženski spol je uključen u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.

Facebook na području Hrvatske ima 1,9 milijuna aktivnih korisnika. U siječnju je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 milijuna jedinstvenih korisnika. Na Instagramu je aktivno 1,1 milijun Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milijun jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na facebooku i instagramu mogla doseći promotivna objava.

Facebook korisnici u Hrvatskoj na mjesečnoj bazi u prosjeku 'lajkaju' samo jednu facebook stranicu. Što se tiče 'lajkanja' objava bilo koje vrste, jedan facebook korisnik u prosjeku 'lajka' 13 objava. Od toga žene 'lajkaju' 20 objava, dok muškarci u prosjeku 'lajkaju' deset objava.Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu. 

Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj). Na mjesečnoj bazi prosječni facebook korisnik u Hrvatskoj odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.

Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

 

Autor: Hina