Aktualno > Regija i svijet

Doseg tekstova objavljenih na Facebooku pao za 20 posto

07.09.2017.

Prema istraživanju marketinške kompanije BuzzSumo doseg sadržaja koji medijske kuće i komercijalni brendovi objavljuju na toj društvenoj mreži pao je za više od 20 posto od siječnja 2017.

Nije jasno što je točno uzrok tog pada, no analiza više od 880 milijuna postova jasno pokazuje postojanje negativnog trenda. Najveći pad angažmana korisnika odnosi se na postove koji sadrže linkove i slike. Videopostovi su doživjeli najmanji pad i sada imaju dvostruko veću razinu korisničke interakcije od drugih formata, kaže se u izvještaju, što je u skladu s Facebookovom politikom prioritiziranja videosadržaja.

Dodatnu zabrinutost i negativne reakcije medijskih kuća i drugih kreatora sadržaja pokrenuo je i post na blogu Kurta Gesslera iz Chicago Tribunea, čiji podaci pokazuju da je doseg objava na Facebooku te medijske kuće u stalnom padu, usprkos povećanju broja pratitelja na mreži. Prema Gesslerovim podacima, trećina postova koje Tribune objavi na Facebooku ne dolaze do njihove publike.

Takvi podaci nisu iznenađenje za većinu menadžera Facebook stranica - prema nekim podacima organski doseg postova na Facebooku u padu je od 2013. godine, a stalne promjene Facebookovog algoritma snažno utječu na to koji se sadržaj prikazuje korisnicima i u kojoj mjeri.

Za promjene u vidljivosti sadržaja komercijalnih brendova i medijskih kuća stručnjaci većinom krive algoritamsku promjenu uvedenu sredinom prošle godine, kada je Facebook dao veću vidljivost postovima obitelji i prijatelja nego onima koje kreiraju kompanije.

Izvor: Social Media Today, Digiday

Prema istraživanju marketinške kompanije BuzzSumo doseg sadržaja koji medijske kuće i komercijalni brendovi objavljuju na toj društvenoj mreži pao je za više od 20 posto od siječnja 2017.

Nije jasno što je točno uzrok tog pada, no analiza više od 880 milijuna postova jasno pokazuje postojanje negativnog trenda. Najveći pad angažmana korisnika odnosi se na postove koji sadrže linkove i slike. Videopostovi su doživjeli najmanji pad i sada imaju dvostruko veću razinu korisničke interakcije od drugih formata, kaže se u izvještaju, što je u skladu s Facebookovom politikom prioritiziranja videosadržaja.

Dodatnu zabrinutost i negativne reakcije medijskih kuća i drugih kreatora sadržaja pokrenuo je i post na blogu Kurta Gesslera iz Chicago Tribunea, čiji podaci pokazuju da je doseg objava na Facebooku te medijske kuće u stalnom padu, usprkos povećanju broja pratitelja na mreži. Prema Gesslerovim podacima, trećina postova koje Tribune objavi na Facebooku ne dolaze do njihove publike.

Takvi podaci nisu iznenađenje za većinu menadžera Facebook stranica - prema nekim podacima organski doseg postova na Facebooku u padu je od 2013. godine, a stalne promjene Facebookovog algoritma snažno utječu na to koji se sadržaj prikazuje korisnicima i u kojoj mjeri.

Za promjene u vidljivosti sadržaja komercijalnih brendova i medijskih kuća stručnjaci većinom krive algoritamsku promjenu uvedenu sredinom prošle godine, kada je Facebook dao veću vidljivost postovima obitelji i prijatelja nego onima koje kreiraju kompanije.

Izvor: Social Media Today, Digiday