Utorak, 6.05.2014. 17:00 |
Velika dvorana I. kat |
ABC Hrvatska i Hrvatsko novinarsko društvo
Predavanja i tribina JIC (joint industry committee) u medijskim mjerenjima i istraživanjima
Voditelji nacionalnih JIC (joint industry committee) udruženja iz Švicarske, Rumunjske i Nizozemske održat će 20-minutna predavanja o načinima i metodama mjerenja medija u njihovim državama. Nakon uvodnih predavanja gosti će nam se, zajedno s nekoliko vodećih ljudi iza agencija, pridružiti na tribini.
Joint industry committee su neprofitne i neutralne organizacije koje u svom članstvu imaju, jednako zastupljene, ključne čindbenike iz oglašivačke industrije: oglašivače, medije i agencije.
Svrha postojanja JIC-a je da revidira sustave za mjerenje ili istraživanje čitanosti, slušanosti ili gledanosti medija. Revizija mjerenja/istraživanja medijske publike mora biti neutralna i transparentna i onima koje se kontrolira i onima koji podatke koriste. JIC ne može biti "grupa konzultanata eksperata" već aktivno tijelo, kako bi se postigao krajnji cilj - kontinuirano poboljšanje istraživanja/mjerenja.
Predvači/panelisti:
Marco Bernasconi - direktor Švicarskog WEMF
George Bohlander - direktor HOI - Nizozemskog Medijskog instituta
Silviu Ispas - predsjednik Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT)
Voditelj:Siniša Žugić - izvršni direktor ABC Hrvatska
ulaz slobodan